Wstęp do bloga - wolne myśli i doświadczenia



Dziś tj. 19.02 postanowiłem utworzyć blog zahaczający o tematykę takich dziedzin jak: marketing, seo, reklama w internecie, pozycjonowanie stron. Już dość długo nad tym myślałem, ale dopiero teraz nabrało to prawdziwego sensu, ponieważ wraz z uruchomieniem tego projektu zaczynam pracę nad promocją dwóch firm.

Ta strona jest potrzebna mi, żeby regularnie się uczyć, a czytelnikowi dostarczyć ciekawych informacji.

Jest to też jeden z trzech blogów, które prowadzę. Mój główny projekt to Blog Autorski 137, a trochę podrzędny projekt to witryna w języku angielskim.

Moje doświadczenie.

Zajmuję się prowadzeniem blogów od wielu lat. Może gdzieś to już 8. Na początku pisałem długi czas recenzje filmowe. Wtedy zaczęło się zainteresowanie reklamą, żeby zdobyć jak najwięcej czytelników. Na dobre kilkadziesiąt blogów filmowych fraza "blog o filmach" zapewniało mi pierwsze miejsce w wyszukiwarce google.

Ostatnimi latami eksperymentuje ze słowem. Piszę różne rzeczy, czasem dziwne. Dużo prawdy o sobie przekazuje ludziom. Nie dbam o sławę w internecie. Liczą się dla mnie ludzie prawdziwi.

Blog Marketing 137

Za chwile stworzę posta na temat mojej oferty dla firm. A po jakimś czasie będę tu zapisywał artykuły tematyczne. Nie chce nic obiecywać. Może mam darmową domenę, ale wierzę, że content is king.

Pozdrawiam
Kacper

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Start po raz kolejny. (Miesięcznik #1)

Moja oferta usług i produktów dla Ciebie i Twojej firmy

Dlaczego warto prowadzić bloga? 4 główne zalety.