Start po raz kolejny. (Miesięcznik #1)

Witajcie!

Tym postem rozpoczynam pisać Miesięcznik. Jest to artykuł publikowany co trzydzieści dni na temat mojego rozwoju i zbierania doświadczeń na temat SEO, reklamy i marketingu.

Marketing 137

Blog na razie jest w wersji roboczej, bo nie skupiam się na samym wyglądzie, lecz na treści. Myślenie na temat tego projektu było już dawno temu, lecz różne iluzje spowodowane zażywaniem używek sprawiały, że było to nierealne. Czy tym razem będzie inaczej? To się okaże i to dosyć szybko. W zamiarze mam codziennie poświęcać godzinę czasu na pisanie i naukę nowych rzeczy.

Plan działania jest całkiem prosty. Szkolę się ww. dziedzinach. Teksty będą powstawać regularnie, ale nie codziennie. Wraz z rozwojem własnym i strony zacznę szukać zleceń w Internecie i naturalnie o wszystkich postępach, jak i porażkach, będę was powiadamiać regularnie.

Inne projekty

Rozwijam się w określonym kierunku, chociaż moje cele podążają w różne miejsca. Prowadzę blog o życiu oraz piszę książkę. Mój blog autorski opowiada o moich doświadczeniach, czyli osoby chorej na schizofrenie i jej zmaganiu z rzeczywistością. Są tam też artykuły na temat kultury, takie jak teksty o filmach, książkach, czy grach. Te dwa projekty łączą się ze sobą, ponieważ muszę się zajmować marketingiem tu i tam oraz uczę się coraz bardziej techniki pisania tekstów.

Jak już wspomniałem, moją pracą jest pisanie książki. Muszę niestety Was rozczarować, że nie będzie ona publikowana, ponieważ jest to prywatna powieść autobiograficzna na mój temat i zbyt dużo wrażliwych znajduje się tam rzeczy, żeby pokazać ją wszystkim. Najchętniej bym ją udostępnił po śmierci, jednakże gdy będę tworzył kolejną książkę, to już na pewno po to, żeby pokazać ją światu.

Pomysły i inspiracje

Macie jakieś pomysły dla młodego przyszłego specjalisty od marketingu? Myślę, że kolejnym krokiem będzie przejrzenia darmowych kursów w tych dziedzinach. Potem odwiedzenie blogów branżowych. Poczytania i zebranie wiedzy. A ostatecznie stworzenie już pierwszego artykułu w tematyce reklamy i SEO.

Dziękuje Wszystkim za uwagę! To był pierwszy odcinek Miesięcznika. Za 30 dni kolejny. Pozdrawiam.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Moja oferta usług i produktów dla Ciebie i Twojej firmy

Dlaczego warto prowadzić bloga? 4 główne zalety.