Moja oferta usług i produktów dla Ciebie i Twojej firmy



Mój poziom wiedzy jest gotowy, żeby skutecznie pracować w rozwoju działalności gospodarczej i budowie Waszej marki.

Wymienię listę usług, jakie jestem w stanie zagwarantować. Nie podaję cen. Wszystko jest uzależnione od woli klienta. Można wstępnie uznać, że usługi promowania i reklamy zaczynają się od 150 zł za miesiąc do 3000 zł.

Interesuję mnie stały układ. Zapewniam rzetelność i poświęcenie do pracy. Wysyłam regularnie raporty z powierzonych zadań. Jestem uczciwy i dokładny.



Lista dziedzin, które wykonuję:

1. Social media
- kierowanie profilem facebook i twitter
- pozyskanie nowych fanów i lajków

2. Strona WWW
- stworzenie witryny wordpress na darmowy lub płatny serwer
- wstępna edycja wyglądu i opisów na start
- tworzenie nowych treści na stronę/bloga



3. Pozycjonowanie
- link building - pozyskanie linków z forów, blogów i katalogów stron
- siła promocji z własnego zaplecza

4. Copywriting
- opisy produktów i usług
- tworzenie profesjonalnych tekstów na portale ogłoszeniowe
- artykuły tematyczne lub reklamowe na Twoją witrynę



5. Grafika
- drobna edycja zdjęć lub fotomontaż w Photoshopie
- dobór zdjęć z legalnych źródeł
- tworzenie grafiki wektorowej
- projekty logo


kontakt: kamysto@gmail.com


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Start po raz kolejny. (Miesięcznik #1)

Dlaczego warto prowadzić bloga? 4 główne zalety.